wtorek, 2 lipca 2013

LETNI MUST HAVE

Cześć :)
Miałam napisać recenzje kosmetyków, ale zdjęcia nie są jeszcze gotowe. Potem pomyślałam, że w takim razie napiszę coś o modzie na paski, ale siedziałam, siedziałam i nic nie mogłam wymyślić :/
Postanowiłam, że zrobię swoją listę must have na lato :D
Zaczynajmy :)

1. Kurtka jeansowa ;)
Uniwersalna, pasuję do wszystkiego. Ja z chęcią ją nosze z trampkami i szalem w kwiaty, ale ostatnio spodobało mi się połączenie z sukienką maxi ;)


H&M


2. Bokserka
Zwykła, koniecznie czarna! Pięknie podkreśla figrurę. Najlepiej jednak wybrać taką jakby z bawełnianą, nie elastyczną. Nie lubię bluzek z takiego materiału.


Również z H&M
3. Sukienka Maxi
Jejj, szukałam ideału, aż w końce znalazłam! Udało mi się ją wypatrzeć w Riu Jacqueline :D
Na początku próbowałam naciągnąć na nią mamę, ale nie dała się :< Chodziłam zła cały tydzień, aż w końcu mama mi ją przyniosła i powiedziała, że to prezent na koniec roku szkolnego♥
Moja jest biało czerwona w takie jakby kwiatki. Lubię ją łączyć z brązową saszetką ze skórki i sandałkami :D





Pull&Bear

4. Dżinsowe szorty
Chyba każdy się zgodzi, że przynajmniej jedną parę szortów należy mieć.
Ja mam tylko dwie pary: jasne z przetarciami i 'sportowe' - chodzę w nich na wycieczki. W najbliższym czasie robię dwa DIY na spodenkach więc zamieszczę chociaż jedno z nich :D
Btw. w New Yorkerze widziałam śliczne spodenki we flamingi i ananasy :D Chyba je sobie kupię , bo kosztują 39,99zł, a w porównaniu do cen w innych sklepach to na prawdę tanio! :D


H&M (mam bardzo podobne, tylko trochę krótsze)

5. Kapelusz lub czapka z daszkiem 
W lato są one bardzo potrzebne! Nie rozstaję się z moją czapką z daszkiem jak jestem na plaży. Wy też powinniście ją nosić! Trzeba o siebie dbać :D
A co do kapelusza to muszę kupić jakiś ładny, mam już kilka na oku ;)



Obrazek z google, ale takiego szukam

To chyba wszystko.
Mam do was tylko jedno pytanie. Chcecie, żebym wam pokazywała ubrania (np. dołączyła do tej listy zdjęcia moich rzeczy i robiła haule? ). Nie chcę się chwalić, ani nic, więc się pytam :)
A i jeśli macie jakieś pytania to zapraszam do komentowania! :)
Hann♥

1 komentarz:

  1. Szorty jeansowe! Najlepsze wlasnie sa takie poprzecierane<3

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń