poniedziałek, 1 lipca 2013

Summer tag!


Hejjj! Dziś mam dla was Summer Tag! :D Mam nadzieję, że się nie zanudzicie ;)




1. Jakie są twoje ulubione lody?
Jej, nie mogę się zdecydować na jeden smak :c Wybieram czekoladowe z Grycana i sorbet z mango oraz orzech laskowy z Empik Cafe♥
2. Twój ulubiony owoc?
Moim ulubionym owocem (letnim) jest melon :) Lubię jego konsystencje i to, że nie muszę pluć pestkami jak   przy arbuzie ;)
3. Japonki, sandały czy balerinki?
Zdecydowanie sandały! Kocham je nosić, mam już 3 pary i szykuję się do zakupu następnej ;)
4. Jaki lubisz lakier na stopach? French, jeden kolor czy bez?
Na stopach french, bo jest elegancki i do wszystkiego pasuję ;)
5. Preferujesz bikini, tankini czy kostium jednoczęściowy? Preferuję strój jednoczęściowy, bo nie lubię swojego ciała, ale jak wybieram się na plażę, czy nad jezioro to zabieram kostium dwu częściowy (nie jest to ani tankini, ani bikini), bo nie wyskoczę w stroju pływackim :P
6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?Słońce, słońce i jeszcze raz słońce! Nigdy nie byłam w solarium i moja noga nigdy tam nie postanie. A jeśli chodzi o samoopalacze, to nie potrzebuję, bo mam to szczęście, że słoneczko szybko mnie bierze ;)
7. T-shirt czy top? Chyba t-shirt, w szczególności z jakimś fajnym nadrukiem ;)
8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica? To zależy od pogody. Zazwyczaj wybieram długie dżinsy, ale jeśli jest ciepło to oczywiście zakładam szorty ;)
9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator? Jestem jeszcze młoda, używałam jedynie golarki i kremów do depilacji. Mam jednak zamiar spróbować z woskiem.
10. Basen czy jezioro? Wolę basen, lubię czystą i przejrzystą wodę.


To tyle pytań z serii Summer Tag! Mam nadzieję, że dobrze się wam czytało! :D
W następnej notce będziecie mogli przeczytać recenzję pewnego kosmetyku! :)
Hann♥

2 komentarze: