środa, 17 lipca 2013

Recenzja żelu do mycia twarzy Nivea Aqua Effect! :)

Cześć! 
Dziś znowu recenzja :D 

Recenzja żelu do twarzy Nivea Aqua Effect do skóry mieszanej i tłustej
Używałam wielu żeli do mycia twarzy i szczerze mogę powiedzieć, że ten nie jest zły, ba – jest nawet dobry! Jestem w trakcie drugiego opakowania, ale nie kupię już trzeciego. Chcę wypróbować coś innego… W każdym razie, zapraszam do czytania.

OPAKOWANIE
Opakowanie to zwykła tubka z taką jakby gumową warstwą na zewnątrz. To nie jest normalny plastik. Według mnie jednak żel za łatwo się wydobywa. Często sam cieknie, co jest nie do wytrzymania :/

OD PRODUCENTA Żel do mycia twarzy do cery mieszanej i tłustej wzbogacony w algi oceaniczne i Hydra IQ:
peelingujące mikrogranulki głęboko oczyszczają pory, aby eliminować i zapobiegać niedoskonałościom.
Oczyszczająca formuła usuwa nadmiar sebum zapobiegając błyszczeniu się twarzy i zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Formuła z algami oceanicznymi ożywia skórę.

MOJA OCENA
Żel sam w sobie jest dobry, ma małe granulki, które mają oczyścić twarz, ale nie peelingować.  Kosmetyk jest w postaci mocno ciekłej, nie jest zbity. To trochę przeszkadza, ale da się przeżyć. Co do efektów to raczej jestem zadowolona. Skóra jest oczyszczona i świeża. Przeważnie się nie świeci. Jednak nie zapobiega on wyskakiwaniu pryszczy.  Używam go 2 razy dziennie, od ok. 3 miesięcy, a i tak ma kilka pryszczy. Ciekawe jest to, że przywraca równomierny koloryt skóry. Od dawna miałam tym problem i widzę, że jest naprawdę coraz lepiej!  : ) 
Jeśli chodzi o wydajność, to jest chyba ok. 1 i 2/5 tubki na 3 miesiące jest ok.  Cena to ok. 13 zł, czyli raczej tanio jak na tą firmę.
Jak widać tragedii nie ma, ale mogłoby być lepiej. 

OCENA 7/10
Jest kilka niedociągnięć, ale wydaje mi się, że to sprawiedliwa ocena. 




 Love, Hann♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz